„Tygodnik Powszechny” bez ITI

Grupa ITI pozbyła się udziałów w spółce „Tygodnik Powszechny” przekazując w drodze darowizny na rzecz Fundacji Tygodnika Powszechnego wszystkie posiadane udziały. W posiadaniu Fundacji znajduje się obecnie 100 proc. udziałów.

Od czerwca 2007 r. partnerem Fundacji Tygodnika Powszechnego i udziałowcem spółki „Tygodnik Powszechny” była Grupa ITI (właściciel m.in. portalu Onet, telewizji TVN, TVN 24). W ciągu ponad czterech lat współpracy radykalnie uporządkowano i zracjonalizowano strukturę organizacyjną naszego wydawnictwa, zmieniono i unowocześniono format „TP”. Doprowadzono do stabilizacji rozpowszechniania płatnego i umocnienia pozycji pisma w internecie…W ostatnich dniach Grupa ITI przekazała w drodze darowizny na rzecz Fundacji Tygodnika Powszechnego wszystkie posiadane udziały w spółce „Tygodnik Powszechny”. Tym samym w posiadaniu Fundacji Tygodnika Powszechnego znajduje się obecnie 100 proc. udziałów – czytamy w komunikacie opublikowanym na internetowej stronie tygodnika.

Według komunikatu przewodniczącym Rady Nadzorczej będzie dalej Wojciech Kostrzewa, Janusz Jankowiak członkiem zarządu, a serwis  internetowy tygodnika pozostaje nadal w Onet.pl.

Pod oświadczeniem podpisali się: ks. Adam Boniecki, przewodniczący Rady Fundacji „TP”, Piotr Mucharski, redaktor naczelny „TP”, Jacek Ślusarczyk, prezes spółki „Tygodnik Powszechny” i Aleksander Kardyś, prezes Fundacji Tygodnika Powszechnego.

 

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Archiwum informacji

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6