O wprowadzaniu wartości chrześcijańskich do biznesu i potrzebie „rewolucyjnych” zmian w myśleniu przedsiębiorców - mówili uczestnicy konferencji pod nazwą „Katolicka Rewolucja w Biznesie II. Moja Firma - Polska Sprawa”, która odbyła się w gmachu Wyższego Seminarium Duchownego w Płocku. Pomysłodawcami przedsięwzięcia była Fundacja Wiara w Biznesie oraz Polska Akademia Biznesu: „Katolicy w biznesie muszą biznesowi nadawać smak” – przekonywali prelegenci.
Czy można robić pieniądze na ewangelizacji? Można, jeśli nie o pieniądze chodzi. Żeby zysk z Ewangelii był rzeczywiście czysty, nie wystarczy umieć liczyć.
– Katolickiego przedsiębiorcę można poznać nie po tym, ile razy w tygodniu chodzi do kościoła i czy przyjmuje księdza po kolędzie, ale w jaki sposób prowadzi swoją firmę – mówi Tomasz Sztreker.
Patriarcha Cyryl chce, aby prywatny biznes wsparł uczelnie kościelne.
W środę 15 lutego w Olivia Business Centre odbyła się konferencja dla przedsiębiorców z archidiecezji gdańskiej.
O tym, jak prowadzić biznes w sposób etyczny i czy to może się opłacać, opowiada ks. dr Przemysław Król, sercanin.
Abp Wiktor Skworc wziął udział w konferencji "Swoboda działalności gospodarczej a społeczna odpowiedzialność biznesu". Spotkanie odbyło się w gmachu Konferencji Episkopatu Polski w Warszawie.
Nie zatrudniają na czarno, nie wystawiają lewych faktur, nie podstawiają nogi konkurencji, a ze skarbówką rozliczają się co do grosza. Wzajemnie sobie pomagają i… nie bankrutują.
Robienie interesów bez korupcji, nieuczciwej konkurencji i przedmiotowego traktowania pracowników jest możliwe. Wierzą w to inicjatorzy pierwszego w Trójmieście spotkania w ramach Duszpasterstwa Przedsiębiorców i Pracodawców „Talent”.
Odbyła się konferencja "Katolicka rewolucja w biznesie". Ordo Iuris odpowiada na zarzuty środowisk lewicowych i feministycznych.
Święty Izydor Oracz urodził się około 1070 roku w okolicach Madrytu, którego dziś jest patronem.