Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie kosciol.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Już przed 400 laty patron dziennikarzy przekazywał krótkie przesłania w stylu twittera - mówi abp Claudio Maria Celli.
Do szturmów potrafimy mobilizować się świetnie. Gorzej nam wychodzi zagospodarowanie zwycięstwa.
Mało kto lubi, gdy inny pokazuje palcem, nie dając szansy na wykazanie się inicjatywą, pomysłowością.
Media nie tylko mogą mówić o miłosierdziu. One mówią. Wystarczy poszukać.
Jak dotrzeć do pokolenia komunikującego się ze światem i zbierającego o nim informacje za pomocą smartfona i jego aplikacji?
O obecności Kościoła w mediach społecznościowych nie tylko z perspektywy rzymskiego seminarium.
Jeżeli Ewangelia, przeżywanie spotkania z Jezusem, nie jest teorią lecz wydarzeniem, towarzyszą mu emocje. One mówią o spotkaniu i Spotkanym.
Siłą smartfona młodym z rąk nie wytrąci. Więc wykorzystajmy go jako narzędzie komunikowania się z nimi.
Pachnąca Bogiem sieć? Wszystko może się zdarzyć.
Ran spowodowanych jednym słowem nie da się wyleczyć. Czyli "dobra obecność" wierzących w Sieci.
Św. Celestyn V. Po śmierci Mikołaja IV tron papieski nie był obsadzony przez ponad dwa lata.