Kanał Religia.tv kończy własną produkcję. To jedna ze smutniejszych wiadomości ze świata polskich mediów w ostatnim czasie.
W sporach z ideowymi przeciwnikami katolicy nie powinni dążyć do ich zniszczenia, lecz przekonywać do naszych racji, nawet jeśli druga strona wypowiedziała nam wojnę.
Mamy niezwykłego Newsa i powinniśmy korzystać z wszystkich środków, żeby jak najwięcej ludzi go usłyszało. Jezusa trzeba „sprzedawać” tak jak coca- -colę – uważa specjalistka od PR-u Monika Marta Przybysz.
O początkach stacji, jej charakterystycznym rysie i roli katolickich mediów w kształtowaniu rzeczywistości z Adamem Hlebowiczem, szefem gdańskiego Plusa, rozmawia ks. Rafał Starkowicz.
Zewsząd słyszymy o problemach kolejnych katolickich mediów, o zagrożeniu likwidacji poszczególnych tytułów, o ograniczaniu zatrudnienia, cięciu kosztów. – mówi w wywiadzie dla KAI abp Wacław Depo, przewodniczący Rady Episkopatu ds. Środków Społecznego Przekazu.
Rozmowa o wizerunku Kościoła z profesorem Jackiem Dąbałą.
– Nie jest dobrze, żeby ksiądz zarywał noce przez siedzenie w Internecie. Taka nocna ewangelizacja niczemu nie służy, chyba tylko temu, żeby następnego dnia ksiądz był nieprzytomny – mówi ks. Piotr Karpiński, rzecznik diecezji łowickiej i zwolennik internetowej ewangelizacji.
O pracach komisji, parafiach ze stronami www oraz o cierpliwości do dziennikarzy z ks. Piotrem Nowosielskim rozmawia Jędrzej Rams.
Orędzie na 46. Światowy Dzień Środków Społecznego Przekazu
Kościół, także diecezjalny, coraz chętniej sięga po nowoczesne narzędzia ewangelizacyjne. Facebook i blogi już od dawna służą sprawom wiary. Teraz będzie to jeszcze robić katolicka telewizja internetowa.