Reklama Grześków obraża rodzinę

Komisja Etyki Reklamy, po protestach konsumentów, skrytykowała producenta spotu - informuje portal wirtualnemedia.pl

Spot, w którym kobieta mówi dzieciom bawiącym się z ojcem: „To nie jest wasz tata”, jest emitowany od połowy lutego w ramach kampanii Grześków pod hasłem „Zero bujdy”. Reklama wywołała oburzenie. Do Komisji Etyli Reklamy wpłynęło blisko 1300 skarg konsumentów. Odbiorcy zarzucali, że reklama niszczy w dzieciach obraz rodziny i zdrowych więzi między poszczególnymi jej członkami. Producent reklamy broni się, twierdząc, że reklama nie jest adresowana do dzieci. Konsumenci jednak zwrócili uwagę na fakt, że spot jest emitowany w różnych porach, a ponadto można obejrzeć go w internecie.

- Reklama może też powodować u dzieci obawy, czy ich własny ojciec jest ich rzeczywistym rodzicem. Reklama nie uwzględnia stopnia rozwoju dzieci” - pisał jeden ze skarżących.

Po analizie spotu i 1273 skarg, które wpłynęły do KER, komisja orzekła, że .spot ze stwierdzeniem „To nie jest wasz tata” jest obraźliwy i trywializuje więzy rodzinne. Reklama jest też dostępna m.in. na YouTubie, przez co trafia do szerokiego grona odbiorców, „wykorzystując do promowania produktu zachowania nieakceptowane w sferze publicznej i niezgodne z dobrymi obyczajami”.

GrzeskiJutrzenka Mama

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Archiwum informacji

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11