Reklama z zakonnicą nieetyczna

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklamy serwisu Ceneo.pl, pokazujące zakonnicę bezpodstawnie wykorzystywały autorytet osoby duchownej i naruszyły w ten sposób kodeks branżowy.

Reklama przedstawiała wizerunek kobiety w habicie i napis: „Dzień zaczynam od modlitwy, a zakupy od Ceneo.pl”.

A jakie jest Twoje zdanie?

Reklama z zakonnicą nieetyczna  

«« | « | 1 | » | »»

TAGI| REKLAMA

Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Archiwum informacji

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
25 26 27 28 29 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6