Najnowsze dane na temat sprzedaży tygodników
„Gość Niedzielny” utrzymuje swoją pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii. Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, we wrześniu większość tygodników zanotowało spadki sprzedaży. Największe, bo 20,95-procentowe straty, zanotował „Przekrój”, którego sprzedaż wyniosła 15 860 egzemplarzy i spadła poniżej „Tygodnika Powszechnego”, który został sprzedany w ilości 16 033.
„Gość Niedzielny” odnotował niewielki spadek w stosunku do września ubiegłego roku – 0,41 procenta. Sprzedaż wyniosła w tym roku 134 643 egzemplarzy.
Będąca na drugiej pozycji „Polityka” straciła 1,20 proc. (130 229 egz.). Na trzecim miejscu lokuje się „Uważam Rze”. Sprzedaż tego tygodnika spadła w stosunku do ubiegłego roku o 8,17 proc. (129 884 egz.).
Na czwartej pozycji ulokował się „Newsweek Polska”, który jako jedyny zanotował wzrost sprzedaży o 15,37 proc. (128 204 egz.). Jego redaktorem naczelnym od końca marca jest Tomasz Lis.
Odnotowano ofiary śmiertelne, ale konkretne liczby nie są jeszcze znane.
Biskup zachęca proboszczów do proponowania osobom świeckim tego rodzaju posługi.
Nauka patrzy na poczęte dziecko inaczej niż na zlepek komórek.