• rybomar
    05.08.2012 13:48
    Firma sprzedaje też produkty pod innymi markami w sieci Biedronka, być może również w innych sklepach. Produkty mają na etykiecie nazwę producenta Agros Nova.
  • Chrześcijański Bojkot
    05.08.2012 14:27
    Chrześcijański Bojkot Kosumencki na Facebook. Zobacz jakich produktów unikać i proponuj nowe!

    http://www.facebook.com/#!/pages/Chrze%C5%9Bcija%C5%84ski-Bojkot-Konsumencki/159908480769667
  • Marian
    05.08.2012 15:05
    Super reklama dla Demona. W życiu bym nie usłyszał o tym czymś gdyby nie "Gość Niedzielny". Efekt jak zwykle będzie odwrotny do zamierzonego i kupi jeszcze więcej osób.
    • oczywiście :-)
      05.08.2012 15:57
      Dokładnie tak samo pomyślałem Marianie. Wszedłem na podaną stronę, przeczytałem te przestrogi, uśmiałem się jak norka lub pszczoła, gdy zobaczyłem popierających, praktycznie wszyscy ze "szkoły katolicyzmu". Wszedłem też na Facebooka, same wypowiedzi popierające, żadnych przeciwnych. Straszny bałagan graficzny, nie mogłem znaleźć nawet miejsca aby wpisać swój komentarz. To jest właśnie "wolność słowa".
      No gdyby tak wszyscy słuchali czym zajmują się "natchnieni" walczący o dusze ludzkie świat byłby zwariowany i ponury. A tak mamy egzotyczne akcje "nie z tej ziemi" w okresie ogórkowym.
      • micked
        05.08.2012 16:56
        Gdybyś znał tragiczne i nieraz wieloletnie skutki psychiczne zabawy w satanizm, a spotkałem się z uwikłanymi w to osobami, to naprawdę nie ma się z czego śmiać. To jest gorzej niż ponure, nie życzę ci takiego doświadczenia...
      • oczywiście Micked
        05.08.2012 17:34
        Gdybyś znał tragiczne skutki wielowiekowego "nauczania" kościelnego zwątpiłbyś we wszystko. Ale Ty nie chcesz wiedzieć. Wojujący katolicyzm zawsze odstraszał.
        Stany psychiczne jakie nazywa się "oddziaływaniem szatana" są natury religijnej, nazywanej psychozą eklezjalną u ludzi niezrównoważonych, pozornie na zewnątrz inteligentnych.
        Byłem po tamtej stronie, bez żadnych ćwiczeń, ćpania czy chorób i twierdzę, że tam nie ma nic groźnego, żadnych sił boskich czy szatańskich. Odczucia szatańskie biorą się z lęków własnych wykształconych w wyniku wychowania i przyczyn naturalnych.
        Po drugiej stronie jest czysty umysł, własne ego (jaźń), a przede wszystkim - spokój!
        Kiedyś gdy nie było psychiatrii sprawami psychologii człowieka zajmowali się egzorcyści. Też widziałem człowieka bawiącego się w ten sposób, popadł w kolaps psychiczny, w otchłań, poszedł do specjalisty, który go z tego wyciągnął.
        Aby zabierać głos na ten temat Micked warto zapoznać się z badaniami naukowymi a nie z "naukami" kościelnymi, w tym z egzorcyzmami. W tej dziedzinie jesteś ignorantem.
      • ewkakonewka
        05.08.2012 18:04
        Też się usmialam! :D.a reklama wprost wymarzona. Dzięki wam dowiedziałam się o innych markach tej firmy :)))) bierzecie chyba jakąś kasę za to? A na co dzień pijecie wodę swiecona ? Kawa też kiedyś była wymysłem szatana , nie wiem jak jest dzisiaj...
      • oczywiście micked
        05.08.2012 20:46
        Gdybyś znał tragiczne skutki wielowiekowego "nauczania" kościelnego zwątpiłbyś we wszystko. Ale Ty nie chcesz wiedzieć. Wojujący katolicyzm zawsze odstraszał.
        Stany psychiczne jakie nazywa się "oddziaływaniem szatana" są natury religijnej, nazywanej psychozą eklezjalną u ludzi niezrównoważonych, pozornie na zewnątrz inteligentnych.
        Byłem po tamtej stronie, bez żadnych ćwiczeń, ćpania czy chorób i twierdzę, że tam nie ma nic groźnego, żadnych sił boskich czy szatańskich. Odczucia szatańskie biorą się z lęków własnych wykształconych w wyniku wychowania i przyczyn naturalnych.
        Po drugiej stronie jest czysty umysł, własne ego (jaźń), a przede wszystkim - spokój!
        Kiedyś gdy nie było psychiatrii sprawami psychologii człowieka zajmowali się egzorcyści. Też widziałem człowieka bawiącego się w ten sposób, popadł w kolaps psychiczny, w otchłań, poszedł do specjalisty, który go z tego wyciągnął.
        Aby zabierać głos na ten temat Micked warto zapoznać się z badaniami naukowymi a nie z "naukami" kościelnymi, w tym z egzorcyzmami. W tej dziedzinie jesteś ignorantem.
      • Maxim
        05.08.2012 22:37
        micked

        myślisz że od picia demon energy drink zostaje się satanistą ? ;-)
      • Tomek
        06.08.2012 11:23
        Maxim, szatan nie będzie się zastanawiał. Weźmie, co dają, a potem przyjdzie po więcej.
      • Maxim
        06.08.2012 13:28
        Tomek

        Ty naprawdę wierzysz że od picia tego napoju można zostać opętanym ? he he he
      • mickedowi
        07.08.2012 06:57
        Gdybyś znał tragiczne skutki wielowiekowego "nauczania" kościelnego zwątpiłbyś we wszystko. Ale Ty nie chcesz wiedzieć. Wojujący katolicyzm zawsze odstraszał.
        Stany psychiczne jakie nazywa się "oddziaływaniem szatana" są natury religijnej, nazywanej psychozą eklezjalną u ludzi niezrównoważonych, pozornie na zewnątrz inteligentnych.
        Byłem po tamtej stronie, bez żadnych ćwiczeń, ćpania czy chorób i twierdzę, że tam nie ma nic groźnego, żadnych sił boskich czy szatańskich. Odczucia szatańskie biorą się z lęków własnych wykształconych w wyniku wychowania i przyczyn naturalnych.
        Po drugiej stronie jest czysty umysł, własne ego (jaźń), a przede wszystkim - spokój!
        Kiedyś gdy nie było psychiatrii sprawami psychologii człowieka zajmowali się egzorcyści. Też widziałem człowieka bawiącego się w ten sposób, popadł w kolaps psychiczny, w otchłań, poszedł do specjalisty, który go z tego wyciągnął.
        Aby zabierać głos na ten temat Micked warto zapoznać się z badaniami naukowymi a nie z "naukami" kościelnymi, w tym z egzorcyzmami. W tej dziedzinie jesteś ignorantem.
      • Ajja
        07.08.2012 08:44
        Maxim, tu raczej chodzi nie o to, czy ktoś może zostać opętany poprzez spożycie napoju, a o pokazywanie w kampanii promocyjnej zła jako czegoś pozytywnego, kuszącego, o oswajanie nas z nim i w konsekwencji tolerowanie w naszym otoczeniu.
    • micked
      05.08.2012 16:52
      Zawsze będą tacy malkontenci, którzy uważaja, że najlepiej siedzieć cicho i nic nie robić. W USA bojkot konsumencki spowodował, że firma Pepsico zmuszona była zaprzestać finansowania badań wykorzystujących ludzkie komórki z embrionów i płodów.
      Klientela pogańska Gościa Niedzielnego nie czyta, a i tak Demona kupi, ale z drugiej strony spadnie sprzedaż innych produktów Agros-Novy, a są to towary codziennego spożycia, więc skala strat jeśli katolicy potraktują ten bojkot poważnie mogłaby być niszcząca dla firmy. Chyba, że damy się nabrać komentarzom takim jak Mariana...
      • hanka
        05.08.2012 17:30
        Łowicz - nigdy w życiu; najlepsze konfitury, szczególnie wiśniowe. Innych produktów Agrosa i tak nie kupuję.
        A skoro tylko o krok o zanteresowanie satanizmem, to może nie powinnam używać perfum Ange ou Demon Givenchy?
        Przepraszam za sarkazm, ale czasem to już ręce opadają.
      • Ona
        06.08.2012 20:40
        Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Wszędzie się doszukujecie szatana, ciekawe ilu z Was ma go w sobie ...
        Nie przestanę kupować produktów wspomnianej firmy, bo nie uważam że jest to krok w kierunku satanizmu...
        Przeraża mnie chęć niszczenia wszystkiego gdzie pojawi się wizerunek demona - to co odrzucacie, tym się stajecie...jakkolwiek brzmi to dla większości ze zwolenników bojkotu.
      • wladek
        06.08.2012 22:09
        Bo diabeł jest wszędzie.Nawet powiedzenie,że"diabeł tkwi w szczegółach"nie jest pozbawione sensu.Zastanów się przez jakiś czas nad swoim postępowaniem w odniesieniu do Dekalogu,a potem wyciągnij wnioski.Diabeł nie kusi tych,których już ma,ale tych,którzy się mu opierają.Czym mocniej chcesz żyć po Bożemu,tym mocniej diabeł Ci w tym przeszkadza.
  • nie bojkotuję
    05.08.2012 15:11
    Będę nadal kupował produkty firmy Agros Nova, bez względu na wygląd etykietek.
    Żadne chrześcijańskie zadymy o wpływie "satanizmu" na mój umysł nie mają znaczenia. Twierdzę natomiast, że treści chrześcijańskie, a najbardziej katolickie ubezwłasnawalniają umysł człowieka, czyniąc go posłusznym narzędziem w rękach szamanów od wieków.
  • Az
    05.08.2012 15:59
    Proszę zbojkotować jeszcze "Las Vegas Energy Drink" za propagowanie hazardu wśród młodych, "Tiger" za propagowanie zoofilii, "Black" za propagowanie black metalu i afrykańskich bojówek.
  • asia
    05.08.2012 17:35
    niestety nie ma alternatywnych produktów wiec i tak będziemy je kupować.....smutne to....
    • adamo21
      05.08.2012 23:01
      Pani może z firmy Agros Nova? Bo trudno mi znaleźć inne wytłumaczenie, dla którego ktoś miałby wypisywać takie rzeczy.

      Jak najbardziej jest na rynku dużo konkurencji, więc proszę tu nie wprowadzać w błąd.
  • Scott
    05.08.2012 18:44
    Już wysłałem maila do Agros-Nova. Do czasu aż nie wycofają produktu "Demon", nie kupię nic ich produkcji. Moja rodzina tak samo.
    • margeritta
      06.08.2012 12:15
      Wybacz, ale dla firmy to mała strata. Za to darmowa reklama = czysty zysk.
      • Tomek
        06.08.2012 12:37
        To się dopiero okaże.
      • Scott
        06.08.2012 21:13
        Ale jaka reklama? Możesz mi wyjaśnić? Ja związku nie widzę. Wręcz przeciwnie.

        Ostatnio bojkot Pepsi[ w żaden sposób nie łącze tamtego powodu z firmą Agros-Nova, stwierdzam tylko że był bojkot], doprowadził do zmiany strategii firmy.

        Nie wiem oczywiście czy efekt osiągnę[jasnowidzem nie jestem]. Najwyżej rozstanę się z produktami Agros-Nova do końca życia. Inne firmy na polskim rynku robią bardzo dobre rzeczy.

  • on
    05.08.2012 19:22
    ja też rezygnuję z tych produktów
  • kmirtke
    05.08.2012 19:43
    ja też rezygnuję z produktów Agros Nova do czasu aż zrezygnują z nergala i z tak agresywnej reklamy i będe do tego zachęcac znajomych i rodzinę
  • Maciek
    05.08.2012 19:51
    Brak produktów alternatywnych? Bujda. Każdy z nich ma wiele alternatyw, i to też polskiego pochodzenia.
  • Karen
    05.08.2012 21:00
    Przez ten bojkot poszukałam innych produktów i okazało się, że mają lepszy smak!!!
  • J.
    05.08.2012 21:16
    Ja też bojkotuję, alternatyw jest wiele. Wystarczy czytać etykiety. Do bojkotu już włącza się moja rodzina i przyjaciele.
  • Maxim
    05.08.2012 21:36
    Świetna reklama tego napoju Demon Energy Drink w Gościu Niedzielnym. Nawet nie wiedziałem że taki napój wszedł do sprzedaży. Na pewno go teraz kupię :-)
    • Krystyna
      05.08.2012 23:20
      Rzeczywiście sama madrość! Katolicy będą milczeć jak te cielątka i godzić się na wszystko! Uświadamianie o dziejącym się złu nie jest zielonym światłem do jego czynienia.Trzeba zdawać sobie sprawę z tego co się dzieję i reagować chociażby w taki sposób.Może producent przejrzy na oczy i zrozumie, że nie tędy droga...Milczenie to PRZYZWOLENIE...
      • Mateusz
        06.08.2012 01:03
        Krystyno ależ oczywiście że kto wie o złu i jest świadomym chrześcijaninem to go unika, ale robienie bojkotów, akcji, krzyczenie o szatanie powoduje tzw. "efekt zakazanego owocu" który najlepiej smakuje. Podobny mechanizm mieliśmy w czasach prohibicji w USA gdzie towarzystwa moralności krzyczały o konieczności zakazu alkoholu. I ludzie oczywiście pili jeszcze bardziej. Jak księża krytykowali tygodnik "NIE" to jego sprzedaż lawinowo podskoczyła. Nergalem nie interesowałby się pies z kulawą nogą jakby nie niektórzy biskupi uderzający w dramatyczne tony.
        Za chwileczkę na całym facebooku pójdzie fama że jest jakiś "szatański napój" bojkotowany przez katolików i wtedy każdy nastolatek będzie pił go sobie ostentacyjnie pod okiem księdza przed próbą do bierzmowania.
      • adamo21
        06.08.2012 09:40
        Do Mateusza:

        Jeśli katolicy na poważnie zabiorą się do rzeczy, to ta młodzież już niedługo nie będzie miała okazji pić na złość komuś, bo tego napoju już po prostu nie będzie. Więc zamiast relatywizować, proszę się lepiej wziąć do porządnego promowania bojkotu wśród znajomych chrześcijan. ;)

        Polecam udane przykłady bojkotów z Zachodu: sprawa Pepsi i firmy Senomyx.. ostatnio nagłaśniana sprawa sieci fast foodów (których właściciel opowiedział się bodajże przeciw promocji homoseksualizmu) itd. itp.

      • Maxim
        06.08.2012 09:56
        Czasami mam wrażenie że niektórzy producenci filmów, napojów itp opłacają jakiś duchownych albo nawiedzonych działaczy katolickich żeby ci krzyczeli że nie wolno czegoś oglądać , czytać jeść, pić, używać itp. Lepszej reklamy wymarzyć sobie nie można. Ja osobiście nawet o tym napoju nie słyszałem nawet, nie widziałem reklamy z nim a nawet jeśli widziałem to nie zwróciłem na nią uwagi. Piję napoje energetyczne czasami, więc teraz na pewno będę się rozglądał za tym " szatańskim " napojem. Dzięki GN w ogóle wiem że taki napój istnieje.
        Pamiętam że jak na zaczęto puszczać Harry Pottera to nawet o tym nie pomyślałem żeby go obejrzeć. Jednak jak biskupi zaczęli go REKLAMOWAĆ to stwierdziłem że musi być bardzo ciekawy więc sobie po kolei wszystkie części obejrzałem. Im więcej biskupi krzyczeli że film jest be tym więcej ludzi go oglądało. Fajny film :-)
        Czy np ktoś na serio myśli że wzywanie do bojkotu koncertu Madonny spowoduje że mniej ludzi na ten koncert pójdzie ? Dzięki takiej kościelnej reklamie pójdzie raczej więcej. Kościół się ośmiesza takimi apelami. Wyczytałem w gazecie że kilku księży egzorcystów modliło się o to żeby podczas koncertu Madonny Bóg spowodował awarię prądu żeby koncert się nie odbył. Dawno się tak nie uśmiałem :-)
  • phi-phi
    05.08.2012 22:00
    Świetnie już sobie zapisałam i na pewno nie będzie tych produktów na mojej liście zakupów.
    Dziękuję za info.
    Pozdrawiam :-)
  • Krystyna
    05.08.2012 23:14
    Kupowałam wszystkie te produkty do tej pory, ale w momencie, kiedy się o tym dowiedziałam zrezygnowałam z ich kupna.Beż najmniejszego żalu.Nagrodą jest dla mnie świadomość, że WYRZEKAM SIĘ SZATANA chociażby w taki sposób...
    • Krystynie
      06.08.2012 06:30
      Strasznie pobudzona jesteś, bo nawet nie wiesz co piszesz. Rozumiem, że jak "wyrzekasz się szatana" to poprzednio byłaś jego zwolenniczką.
      Nie wpadaj w histerię i uspokuj się :-)
    • kmirtke
      06.08.2012 08:41
      ja też WYRZEKAM SIĘ SZATANA i od dzisiaj nie kupuję produktów Agros Nova
    • a
      16.02.2013 09:58
      ja też nie kupuję energy drinka demon bo to już przegięcie żeby w imię zysku propagować pentagramy i złe symbole, ale odnośnie tego koncernu to wydaje mi się że kieruje nimi zysk i że na jednej póce postawili by obok siebie takiego demona jak i energy drinka z wizerunkiem świętego
  • +antysmok
    05.08.2012 23:27
    Ciekawe czy by tak wypuścili na rynek "Hitler Energi Drink"? A to pewnie teraz kumple w siarczanych zaświatach.
  • kmirtke
    06.08.2012 08:27
    ja już podpisałam petycje
  • Tomek
    06.08.2012 11:31
    Przynajmniej będą musieli się zdeklarować.
    Poza tym to oswajanie satanizmu jest bardzo niebezpieczne. Choć obawiam się, że kierunek i tak już został obrany. Skutki będą opłakane.
  • Tomek
    06.08.2012 11:52
    Masakra co tu czytam. Ludzie opętani z tej drugiej strony. A bojkotujcie sobie co chcecie. Normalni ludzie mają to gdzieś. Piją i jedzą to, co im smakuje, no ale jak ma się sprany mózg, czy to z jednej , czy też drugiej strony... Cóż poradzić.
  • Narnia
    06.08.2012 12:40
    "Oto człowiek wzywający bogów, w których nie wierzy (...) Co się z nim stanie, kiedy naprawdę przybędą?" - C.S. Lewis
  • mateusz
    06.08.2012 13:15
    ciekawe, że nikt nie komentuje tak głośno pedofilii wśród księży... zajmijcie się czymś bardziej pożytecznym, np. sobą a nie głupią reklamą, która miała przyciągnąć uwagę konsumentów. Najlepiej pijcie wodę od Rydzyka i słuchajcie jego radia, przecież tyle wam do życia wystarczy "światowcy"
  • inz
    06.08.2012 14:19
    Ja również zrezygnowałem z zakupów produktów Agros-Nova mniej więcej dwa tyogdnie temu, kiedy tylko przeczytałem o napoju Demon. Namówiłem do tego też moją rodzinę.
    Wyrzekam się szatana!
  • jola1501
    06.08.2012 16:23
    wyrzekam się szatana!!!
  • danusia
    06.08.2012 17:55
    od artykułu we Frondzie wymienione marki wiszą na lodowce z dopiskiem "nie kupujemy" i nie kupujemy.
  • Ona
    06.08.2012 20:35
    Strach się bać, nie wyrobów firmowych a podejścia zwolenników Gościa Niedzielnego.Doszukiwania się szatana we wszystkim w moim mniemaniu jest przesadą. Kto we wszystkim się go doszukuje, ma go w sobie...
    • adamo21
      06.08.2012 21:55
      Powiedziała, co wiedziała..
    • pet
      06.08.2012 23:12
      Brawo!!!!!!Bardzo wyraźnie widać tego szatana w niektórych osobach,nie myślą o ludziach i ich rodzinach którzy pracują przy produkcji np ketchupu.Chciałem to samo napisać co Ty, ale jak widzę już nie muszę:-)
      • adamo21
        07.08.2012 23:09
        Winę za ewentualne zwolnienia będzie ponosić zarząd Agros Novy, a nie chrześcijanie, których protesty są usprawiedliwione.
    • Maxim
      07.08.2012 01:10
      Ona

      Masz rację.

      Moim zdaniem
      jak ktoś wszędzie widzi szatana to trzeba się udać do lekarza od głowy :-)
    • Ajja
      07.08.2012 08:57
      @Ona
      Ale tu nie trzeba się doszukiwać szatana - wystarczy spojrzeć na kampanię reklamową, ewidentnie odwołującą się do demonów i innych złych sił. Prezentowanie ich jako czegoś pozytywnego powinno niepokoić każdego chrześcijanina. Naprawdę nie rozumiesz, że przy okazji promocji przekonuje się ludzi że "diabeł itp" to coś fajnego, co warto przyjąć jako swoje? Przypuszczam, że intencją twórców kampanii było po prostu generowanie zysków dla producenta, ale przy okazji robią krecią robotę. jasne, można siedziec cicho by nie zwiększać zainteresowania. Ale czy przez to szkoda wyrządzona tym którzy połkną haczyk i z reklamą przełkną tę ideologię będzie mniejsza? Już teraz dziewczyny przebierają się za diabełki bo to takie sexy, kuszące, dodaje pikanterii. Ta reklama idzie tym tropem. Zresztą, do czego Twoim zdaniem reklama musi się pozunąć, by katolicy mieli prawo zaprotestować?
      • inz
        07.08.2012 09:49
        Droga Ajjo,

        Prawdopodobnie dyskutujesz w tej chwili z wynajętą do rozbicia bojkotu agencją Public Relations lub jakąś mniej profesjonalną grupą do tego celu powołaną.
        Ich nie przekonasz, bo robią to dla pieniędzy.

        Po prostu „Unikajcie wszystkiego, co ma choćby pozór zła” (1Tes 5,22) i nie kupujcie "puszki z demonem" i innych wyrobów Agros-Nova.
      • margeritta
        07.08.2012 10:16
        "do czego Twoim zdaniem reklama musi się pozunąć, by katolicy mieli prawo zaprotestować" - a czy nie mają prawa, ktoś im broni?
      • Ajja
        07.08.2012 10:56
        @Margeritta
        Nikt im nie ma prawa tego zabronić, ale niektórzy uważają, że lepiej siedzieć cicho bo przecież nic się nie stało.
      • Maxim
        09.08.2012 00:36
        inz

        Na pewno ta firma się bardzo przejmuje protestami na portalu GN. Nie rozśmieszaj mnie. Prędzej wynajęli ludzi żeby tutaj pisali krytyczne posty na temat tego napoju i innych produktów tej firmy. Jest to dla nich świetna reklama.
        Napisz tak z ręką na sercu inz ile Ci zapłacili żebyś pod przykrywką krytyki ich reklamował ? ;-)
      • inz
        09.08.2012 12:48
        @Maxim

        Proszę zauważyć, że akcja bojkotu "demona w puszce" nie ogranicza się tylko do strony GN.

        Zobacz tutaj:
        http://satanizmnieprzejdzie.pl/5.html

        Rynek energetyków jest bardzo trudny. Wojna cenowa już się zakończyła i ci, który mogli zjechać cenami w dół już to zrobili.
        Teraz można tylko wyróżnić się na rynku - wygrać PRem.
        Do promowania napoju na pewno została wynajęta jakaś agencja PR (albo Agros-Nova ma stosowny zespół u siebie). Dlaczego nie mogła by stosować "przeciwkontruderzenia", stosując terminologię wojskową?

        Teraz odpowiem na zarzuty ad personam.

        Za pisanie tutaj i w inne miejsca nikt mi nie płaci. Piszę, bo bronię Prawdy.

        Jestem na stronie GN dosyć długo. Z jakiej jestem "firmy" możesz poznać po avatarze.

        To osoby krytykujące bojkot pojawiły się tutaj nagle, poburzyły, pominusowały i zniknęły. Wygląda to na działanie celowe - na zasadzie: Pojawił się artykuł - neutralizujemy jego oddziaływanie na sprzedaż w komentarzach.
  • tak to jest
    06.08.2012 22:46
    Wreszcie można coś zrobić by pozwalniac tych wszystkich skandalistów. Dołączam się !
  • Hanna Maria
    06.08.2012 22:59
    Uwazam ze, demonizacja nawet trywialnych przedmiotow, jak napoju do picia, moze byc swoistego rodzaju propagowaniem kultu diabla i demona.Powinnismy oddalic z naszego zycia wszelkie przejawy mocy zlego ducha, aby moc zyc dobrze.Wszystko co jest zlem, obsesje diabelskie, opetanie diabelskie zwiazane z przewrotnoscia, choroba fizyczna,psychiczna, moralna, duchowa, pochodza od zlego ducha.Po co nam to potrzebne w zyciu?
    • Krystyna
      07.08.2012 10:57
      Zgadzam się z Tobą w zupełności Hanno Mario!To nie chodzi o to, że jako katolicy wpadamy w jakieś histerie i wszędzie widzimy Szatana.Ale trzeba mieć świadomość, że on jest i przez różne znaki i symbole próbuje do nas dotrzeć i nas pozyskać.Nie do przyjęcia jest do mnie postawa KATOLIKA, któremu w zupełności nie przeszkadza jakiś demoniczny znak, czy symbol w używanych przez niego rzeczach.I bardzo żałuję tych osób, które twierdzą, że im bardziej było coś nagłaśniane, że jest ZŁE,to właśnie dlatego po to sięgali.Bo skutki oglądania chociażby Harry Potera nie muszą się ujawnić tak od zaraz...Słuchałam świadectwa misjonarza, który odprawiał egzorcyzmy na człowiekiem dorosłym, który w młodości "bawił się" z przyjaciółmi w wywoływanie duchów..Dlatego myślący, wierzący człowiek powinien się kategorycznie odcinać od wszystkiego, co ma jakikolwiek związek z Szatanem. nawet gdyby to była "tylko" nazwa napoju...Szatan istnieje naprawdę i zbiera owoce chociażby dlatego , że wiele ludzi na świecie twierdzi, że go nie ma...
    • herbujanina
      07.08.2012 16:51
      O ile znam Biblie to w wielu miejscach jest powiedziane " Bóg zmiażdżył go cierpieniem" ...
  • Krzysiek
    07.08.2012 10:24
    Kiedyś podczas jednego z wywiadów jakiego udzielam ks. Gabriele Amorth, znany watykański egzorcysta, na pytanie czy we wszystkim widzi diabła (bo cały czas o nim mówił) odpowiedział pytaniem do dziennikarza: proszę mi powiedzieć gdzie go nie ma ?


    Zło panoszy się teraz w najmniej spodziewanych dzidzinach życia, dlatego dla laików wydaje się śmieszne, że soczek, napój energetyczny, maskotka Hello Kitty ( symbol satanistów ), koncert madonny, może być zagrożeniem. Ale my musimy spokojnie i cierpliwie tłumaczyć i ostrzegać.

    Pozdrawiam!
    Z Bogiem!
    Krzysiek
    • Krystyna
      07.08.2012 12:02
      Dokładnie tak! I te słowa Ks. Gabriele Amortha powinny wystarczyć, by wyciągnąć wnioski i tak jak Krzysztofie piszesz cierpliwie tłumaczyć i ostrzegać.Nie można w tym przypadku milczeć. A jeśli ktoś twierdzi, że właśnie dlatego po to sięgnął, bo usłyszał, że jest to złe, to wystawia samemu sobie świadectwo! Cóż to za kierowca, który widząc znak drogowy z jakimkolwiek zakazem, ignoruje go i robi na przekór? Czy to jest mądre? Czy nie ryzykuje w tym przypadku? Tak samo jest z życiem duchowym człowieka. Są przykazania Boże,docierają do nas ostrzeżenia, upomnienia...Trzeba się z nimi liczyć, bo w przeciwnym wypadku ryzykujemy bardzo wiele.I trzeba ciągle "czuwać"...
    • Awa
      10.08.2012 13:56
      Awa
      Hello Kitty?
      Ten uroczy kotek bez którego trudno się obejść dzisiejszym 5-9letnim dziewczynkom?
  • Scott
    07.08.2012 11:36
    A ja powiem tak widząc niektóre wpisy. Żyjemy w demokratycznym, wolnym kraju. I jeśli jakiś produkt mi się nie podoba, z powodu który uznam za ważny- mam prawo wybrać inny.

    A to ten opór, to szydzenie, wyśmiewanie... To już co? Nie mogę się już kierować moimi kryteriami?
  • Bohun
    08.08.2012 11:19
    Agros Nova był w całości polskim koncernem. Jednak od 2011 roku 99,81% udziałów w spółce Agros Nova należy do IK Investment Partners ("IK") - http://www.agrosnova.pl/wszystko_o_nas/udzialowcy.html

    Agros Nova to przede wszystkim konkretni ludzie.

    Nowy właściciel powołał nowego dyrektora generalnego. Został nim Marek Sypek, który
    >>jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie, SGH w Warszawie oraz American Consortium of Universities. Zaczynał karierę w Bonduelle Polska, gdzie przez siedem lat był dyrektorem sprzedaży i marketingu w Polsce, Białorusi i krajach bałtyckich. Przez pięć lat jako dyrektor generalny BIC kierował firmą w Polsce, Czechach oraz na Słowacji i Ukrainie. Do Agros Nova przechodzi bezpośrednio z koncernu Johnson & Johnson, w którym pełnił funkcję dyrektora zarządzającego działu Consumer & OTC w regionie Europy Centralnej i Wschodniej oraz członka europejskiego zarządu koncernu. Z firmą Johnson & Johnson Pan Sypek był związany od 2005 r. W tym czasie m. in. kierował restrukturyzacją działu consumer oraz połączeniem w Polsce z Pfizer Consumer Health, zakupionym przez Johnson & Johnson w 2006 roku. Zajmował też stanowisko dyrektora zarządzającego polskiego oddziału. <<
    http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/agros-nova-ma-nowego-prezesa,44324.html

    Dyrektorem ds. sprzedaży - członkiem Zarządu jest Krzysztof Łuszczek. >>Od lutego 2005 r. członek Zarządu, wcześniej (od października 2004 r.) - dyrektor sprzedaży Agros Nova. Odpowiada za wszystkie kanały sprzedaży oraz Biuro Obsługi Klienta, Dział Marketingu Handlowego i Dział Rozwoju Dystrybucji. Pracę w Spółce rozpoczął pięć miesięcy wcześniej od stanowiska dyrektora Kanału Dystrybutorów. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu oraz licznych specjalistycznych szkoleń menadżerskich. Jego cała kariera zawodowa związana jest ze sprzedażą. Poprzednio, od kwietnia 2002 r. pracował w firmie PZ Cusson S.A. na stanowiskach: krajowy kierownik ds rynku tradycyjnego, krajowy operacyjny kierownik ds. sieci nowoczesnych, a ostatnio na stanowisku krajowego dyrektora ds. rozwoju biznesu. W latach 2000 - 2002 pełnił funkcję dyrektora sprzedaży ds. kanału tradycyjnego w Zakładach Tłuszczowych Kruszwica S.A. Wcześniej w koncernach: Procter & Gamble (regionalny dyrektor sprzedaży) oraz Coca Cola Bottlers Ltd. (kierownik ds. sprzedaży). Żonaty, jedno dziecko. Pasjonat sportów zespołowych i psychologii w biznesie.<< http://www.agrosnova.pl/wszystko_o_nas/wladze_luszczek.html

  • Katolik
    09.08.2012 09:33
    Dziękuję wszystkim "katolikom", za doskonałą reklamę produktu. Gdzie go można kupić?
  • REN
    09.08.2012 09:40
    Proponuje wprowadzic na rynek napoj "PEDOFIL" i niech go reklamuje Michalik /biskup/ ,znany obronca ,bandyty ksiedza pedofila z TYLAWY.
  • REN
    09.08.2012 09:44
    Proponuje wprowadzic na rynek napoj "PEDOFIL" i niech go reklamuje Michalik /biskup/ ,znany obronca ,bandyty ksiedza pedofila z TYLAWY.
  • recencjusz
    11.08.2012 15:36
    Trafiłem tutaj przez przypadek,znajomy z fb miał to w swoim opisie...Ludzie,czy wy naprawdę wierzycie w to,co piszecie? Propagowanie satanizmu? Zła? Poprzez nazwanie napoju energetycznego "Demon"? Nie ogarnia tego mój ograniczony rozumek,zapewne jesteście bardziej światli. Pozdrawiam i życzę zdrowia oraz szczęścia na drodze,którą kroczycie,choćby i była najmniej wyrafinowana intelektualnie :)
  • Anna
    24.08.2012 18:02
    Popieram bojkot wszystkich produktów Agros Nova. Nasze protesty odniosły skutek w telewizji publicznej. Nie ma programu dla młodzieży z udziałem Nergala. Wszystkich znajomych informuję o bojkocie.
  • edzia
    15.09.2012 10:41
    Też bojkotuję, nadal i konsekwentnie nie kupuję ich produktów. A szkoda, bo dobre.... cóż, inne firmy zyskują na ich głupocie.
    • tomi
      14.11.2012 22:23
      wy chyba wszyscy macie zryte berety co te produkty mają wspólnego z satanizmem komuny wam trzeba z powrotem kartek i kolejek to byś cie nie wybrzydzali zadobrze się macie ja kupuje i jem ijest dobre jebana bando pedalistów
    • tomi
      14.11.2012 22:28
      wy chyba wszyscy macie zryte berety co te produkty mają wspólnego z satanizmem komuny wam trzeba z powrotem kartek i kolejek to byś cie nie wybrzydzali z dobrze się macie ja kupuje i jem jest dobre jebana bando pedalistuw
    • zbkuchta
      04.10.2013 21:19
      marketing , wszędzie marketing , jakbyście tego nie nazywali to zawsze walka jednej marki z drugą :)
  • ONA
    17.04.2018 17:45
    Jak mam się zbliżyć do kościoła kiedy skupia się on na takich głupotach?
Dyskusja zakończona.
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Archiwum informacji

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11