"Gość" na czele rankingu tygodników

Piotr Sudoł

publikacja 22.04.2014 10:15

W lutym 2014 roku „Gość Niedzielny” był liderem sprzedaży wśród tygodników opinii.

"Gość" na czele rankingu tygodników

Według raportu przygotowanego przez branżowy portal Wirtualnemedia.pl, nasz tygodnik sprzedawał średnio ponad 137 tys egz. tygodniowo. W porównaniu do lutego 2013 roku sprzedaż była niższa o ponad 4 procent.

Drugie miejsce w tym zestawieniu zajęła „Polityka”. Jej średnia sprzedaż ogółem wyniosła ponad 120 tys. egz. i była niższa o ponad 4 proc. od ubiegłorocznej. Ostatnie miejsce na podium zajął „Newsweek” ze sprzedażą na poziomie 117 tys. egz. Sprzedaż tego tygodnika była również niższa od tej z lutego 2013 roku o ponad 2 proc. Tuż za podium na czwartą pozycję awansował tygodnik „W Sieci” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie ponad 78 tys., po spadku o 23 proc. Kolejne miejsce zajął „Tygodnik Do Rzeczy”, (ponad 68 tys. egz.), który zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący ponad 40 proc. Z kolei największy wzrost sprzedaży zanotował „Tygodnik Powszechny”. Jego wynik zwiększył się o ponad 2 proc. i wyniósł ponad 16 tys. egzemplarzy.