GOSC.PL |
publikacja 21.01.2014 08:27
„Gość Niedzielny” utrzymał w listopadzie pozycję lidera sprzedaży wśród polskich tygodników opinii. Ważną zmianą w czołówce był spadek „Newsweeka” z drugiej na trzecią pozycję oraz obniżka sprzedaży pisma kierowanego przez Tomasza Lisa o ponad 11 proc.
					 Na temat tej okładki wypowiedziała się Rada Etyki Mediów		
					
			
					Newsweek
							
				Na temat tej okładki wypowiedziała się Rada Etyki Mediów		
					
			
					Newsweek			
	
Sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” wyniosła 142 685 egz. (wzrost o 1,54 proc. w stosunku do listopada 2012 r.)
Na drugą pozycję z czwartej awansowała „Polityka” - 122 859 egz. (wzrost o 3,66 proc. więcej niż rok wcześniej.
Trzeci „Newsweek” rozchodził się średnio w ilości 114 713 egz.
Czwarte było „W Sieci” (82 745 egz.), a piąty “Tygodnik Do Rzeczy” (72 444 egz.).
Poza „Uważam Rze” (spadek o 85,22 proc.) największe skoki sprzedaży w dół zanotowały „Gazeta Polska” (o 27,17 proc. do poziomu 49 783 egz., „Wprost” - o 20,48 proc. do poziomu 52 368 egz. oraz wspomniany już „Newsweek”.
Powyższe statystyki pochodzą z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.