Ks. Charamsa okłamał "Wprost" i "Newsweeka"

Ofiarami zaplanowanej akcji marketingowej księdza geja padły też niektóre media.

Reklama

Bardzo głośny coming out polskiego księdza pracującego w watykańskiej Kongregacji Nauki Wiary jest tematem okładkowym dwóch konkurujących ze sobą tygodników opinii: "Wprost" i "Newsweeka". Według ustaleń branżowego portalu "press.pl" ks. Krzysztof Charamsa okłamał obie redakcje obiecując im ekskluzywny tekst na wyłączność. Informację te potwierdza zarówno redaktor naczelny "Wprost" Tomasz Wróblewski, jak i szefowa działu "Społeczeństwo" w "Newsweeku, Renata Kim, która przeprowadziła jakiś czas temu wywiad z Charamsą w Rzymie.

- Wprowadził nas w błąd i wykorzystał, żeby się wypromować - zapewnia Wróblewski.

- Nam też obiecał wyłączność - zapewniła w rozmowie z "press.pl" Renata Kim.

Rozmaite teksty i oświadczenia na temat swoich homoseksualnych skłonności ks. Charamsa opublikował w ostatnich dniach w wielu tytułach prasowych i na antenie stacji telewizyjnych w kraju i za granicą. W czasie zwołanej na sobotę konferencji prasowej zapowiedział też publikację książki. I wszystko wskazuje na to, że właśnie o to mu chodziło - tak wypromowana publikacja najprawdopodobniej sprzeda się w ogromnej liczbie egzemplarzy.

W sobotę ksiądz został zwolniony z pełnionych funkcji w Kongregacji Nauki Wiary i Międzynarodowej Komisji Teologicznej.

 

«« | « | 1 | » | »»
Dodaj komentarz
Gość
    Nick (wymagany lub )

    Autopromocja

    Reklama

    Reklama

    Reklama

    Archiwum informacji

    niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31 1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 1 2 3